Дистанційні послуги МКП “ВУВКГ м.Херсона” під час воєнного стану
І. Куди можна звернутися з питань постачання централізованого водопостачання та централізованого водовідведення?
– диспетчерська служба (цілодобово)- 0552-42-22-33
– контакт-центр +38 (050) 811-18-86
ІІ. Як передати показники лічильників дистанційно?
– на сайті Водоканалу без реєстрації в особистому кабінеті (БЕЗКОШТОВНО) – https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/
– через особистий кабінет (БЕЗКОШТОВНО), в якому є можливість зареєструвати декілька адрес на одну ел.скриньку. Для цього зайдіть за посиланням: https://water.kherson.ua/login/
– використання Viber (БЕЗКОШТОВНО) – Паблік для автоматичного внесення показників:
– використання месенджеру Viber 0503969091 (БЕЗКОШТОВНО) тільки для споживачів, які не надавали показники більше року (ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНЕ ФОТО лічильника для підтвердження). Необхідно вказати:
*Особовий рахунок споживача
*ПІБ споживача, адресу (вулиця, будинок, квартира)
*Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та останніми показниками на кінець розрахункового періоду.
– SMS – повідомлення на номер 0503933960
Показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123
– за телефоном Контак-центру +38(050) 811-18-86.
ІІІ. Як оплатити послуги дистанційно?
– через чат-бот у Viber
– через «Особистий кабінет» на сайті МКП Херсонського Водоканалу;
– сплатити онлайн на сайті МКП Херсонського Водоканалу;
– за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
– за допомогою банківської картки через онлайн-системи Приват24, Easypay.
ІV. Чи можна самостійно розпломбувати старі лічильники, які підлягають заміні для подальшого встановлення нового лічильника?
На час воєнного стану дозволяється самостійно провести заміну та установку лічильників, але при цьому необхідно:
-
Зафіксувати дані з обов’язковою фотофіксацію старого лічильника/ів (на фото повинно чітко відображуватись показники лічильника та пломба МКП «ВУВКГ м. Херсона» з номером);
-
Направити заявку на Viber 0503969091 або електронну адресу с.vodokanal@gmail.com з обов’язковим наданням:
*Номер особового рахунку
*П.І.Б. контактної особи
*Адресу
*Причину розпломбування
*Контактний телефон
*Фото лічильника/ів
-
V. Як здійснити звірку розрахунків за послуги, не приходячи до пунктів обслуговування споживачів, і що для цього потрібно?