У центрах прийому споживачів Водоканалу встановили платіжні термінали самообслуговування EasyPay

Херсонський Водоканал поширив перелік зручностей для своїх споживачів. Відтепер у центрах обслуговування  встановлені інформаційно-платіжні термінали ...

>>

Для ліквідації аварії на колекторі виділено лише 1 600 000 грн з необхідних 5 038 784 грн.

На засіданні виконавчого комітету Херсонської міської ради було ухвалене рішення щодо виділення 1 600 000 грн для ...

>>

Вчасно передавати показники лічильників – вимога чинного законодавства

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

300 мешканців мкр Таврійського отримали якісну воду

До Дня міста у Таврійському мікрорайоні (пр.200-річчя Херсона, 25) введено в експлуатацію нову артезіанську свердловину з якісною питною водою.

На замовлення Херсонського Водоканала за рахунок коштів міського бюджету (у сумі 694 000 грн) підрядною організацією були виконані роботи по встановленню водопідйомної колони, запірної арматури, насосу, станції управління з частотним перетворювачем.

Спеціалістами Водоканалу за кошти підприємства було встановлено регулятор тиску для оптимізації гідравлічних режимів при роботі свердловини, виконано пуско-налагоджувальні роботи.

Завдяки цьому 300 херсонців, які мешкають у будинках №25 та 25-а по пр.200-річчя Херсона, паціенти та персонал сімейної поліклініки, яка розташована у будинку №25, а також мешканці прилеглих будинків 1-го Таврійського мікрорайону, отримали можливість користуватись якісною водою, яка за всіми показниками відповідає затвердженим нормативам питного водопостачання.

Крім того, введення в експлуатацію нової свердловини дозволить мешканцям будинків відмовитись від використання енергоємних підвищувальних насосів у підвалі будинку №25, що скасує необхідність оплати вагомих рахунків за електроенергію.

Водоканал послідовно продовжує удосконалювати систему водопостачання міста, приділяючи головну увагу поліпшенню якості води.

При здійсненні реконструкції Верхньоантонівського водозабору та водоводу питної води в м. Херсоні (ІІІ черга) та […]

Розподільник

Увага! Повідомляємо, що  з 01 лютого 2020 року скасовується номер телефону Контакт-центру 0-800-503-283. Нові номери […]

24 січня 2020 року о 8-15 у диспетчерську службу Водоканалу надійшло повідомлення від мешканця Шуменського […]

Розподільник

Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника Детальну  інформацію  можна отримати у статті  […]

23 січня 2020 року  колектив Херсонського Водоканалу привітав з 60-річним Ювілеєм машиніста насосних установок дільниці […]

Розподільник

Роз’яснення Держпродспоживслужби щодо періодичної повірки квартирних лічильників,  які є власністю фізичних осіб Державна служба України […]