Особистий рахунок
Відкриття, переоформлення, перерахунок у зв’язку зі змінами кількості зареєстрованих, ступеня благоустрою

Коли виникає потреба у проведенні звірки?
Для проведення звірки
Телефон для запитів: (0552) 43-58-58.
З собою необхідно мати оригінал та копію:
Як часто рекомендується проводити звірку?

Що потрібно зробити для укладання договору між споживачем та Водоканалом? Необхідно звернутись у Центр обслуговування […]
Що потрібно зробити для відкриття рахунку? Треба звернутись у пункт обслуговування споживачів З собою необхідно […]

Що потрібно зробити для переоформлення рахунку? Необхідно звернутись у пункт обслуговування споживачів Водоканалу Телефон для […]
Що потрібно зробити для того, аби внести зміни в особистий рахунок (наприклад, зміни у кількості […]

Коли кількість зареєстрованих осіб змінюється (виписка чи прописка) потрібно провести перерахунок. Що потрібно зробити? Необхідно […]