Працівники Херсонського водоканалу отримали заслужені нагороди

За самовіддану працю, високий професіоналізм, особистий внесок у забезпечення життєдіяльності міста працівники Херсонського Водоканалу отримали ...

>>

Вітаємо комунальників з професійним святом!

День працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення – це свято людей, від професіоналізму та ...

>>

Просимо оплачувати спожиті послуги!

МКП «ВУВКГ м.Херсона» щиро дякує своїм сумлінним споживачам, які у складних умовах сьогодення знаходять можливість ...

>>

Німеччина активно допомагає у відновленні водної інфраструктури України!

Минулого тижня фахівці 10 українських водоканалів, науковці із 6 вищих наукових закладів зібралися у рамках ...

>>

Водоканал отримав техніку, необхідну для стабільної роботи підприємства

МКП «ВУВКГ м.Херсона» отримало нові спецмашини, які дозволять зробити роботу комунального підприємства більш оперативною та ...

>>

Контакти

Контакт-центр  працює щоденно  з 08.00 до 17.00  – тел. 095-640-09-07, 050-396-90-91

Диспетчерська служба  працює цілодобово  – тел.066-040-01-32

Вайбер –

095-640-09-07

050-396-90-91

Канцелярія, e-mail: hvodokanal@gmail.com

Контакт-центр, e-mail: c.vodokanal@gmail.com

Оплату за послуги централізованого водопостачання та водовідведення необхідно здійснювати за наступними реквізитами:

АТ «СЕНС БАНК» (нова назва «Альфа-Банку»)

Р/р UA283003460000026006094555101

Або

АТ «УКРСИББАНК»

Р/р UA703510050000026002879004308

Отримувач МКП «ВУВКГ міста Херсона»

(код ЄДРПОУ 03355726)

 

На сьогодні,  у понеділок – п’ятницю  працюють  пункти обслуговування споживачів:

– вул. Генерала Алмазова, 41-А (з  8-00 до 17-00, обідня перерва з 12-00 до 13-00);

– вул. 49-ої Гвардійської Херсонської дивізії, 18-А (з  8-00 до 16-00 без обідньої перерви);

– вул. Лавреньова, 7  (з  8-00 до 16-00 без обідньої перерви)

Інші пункти обслуговування тимчасово не працюють.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ВодоміриДе придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники
  • Підключення до мережОтримання технічних умов для фізичних та юридичних осіб, підключення та відключення від мереж
  • Особистий кабінетВносити показники у зручний час, переглядати баланс, історію показників, нарахувань, оплати
  • Оплата тарифиДіючі тарифи, нарахування, оплата без комісії, отримання пільг та субсидій, реструктуризація боргу
  • ПослугиСтан мереж, підготовка води, очистка стоків, перелік послуг, права споживачів, послуги в Україні та світі
  • Ремонтні роботиДати, часи, адреси місць проведення ремонтних робіт – можливе зниження тиску, відсутність води
  • Особистий рахунокВідкриття, переоформлення, перерахунок у зв’язку зі змінами кількості зареєстрованих, ступеня благоустрою
  • Про ВодоканалНормативна база, фінансові звіти, інвестиційні програми, публічні закупівлі, вакансії, показники діяльності
EnglishУкраїнська