Переоформлення рахунку
Що потрібно зробити для переоформлення рахунку?
Необхідно звернутись у пункт обслуговування споживачів Водоканалу
Телефон для запитів: +38(050)811-18-86
З собою необхідно мати оригінал та копію:
– права власності на житло
– паспорта власника
– ідентифікаційного коду власника
– технічної документації (приватний сектор)
Якщо співвласників більше одного, з собою необхідно мати оригінал та копію:
– заяву/и (від кожного співвласника), в якій/их буде зазначено, що він (вони) не заперечує на переоформлення о/р на ПІБ одного із співвласників;
– права власності на житло;
– інформаційної довідки про реєестрацію споживачів за даною адресою;
– паспорта кожного співвласника;
– ідентифікаційного коду кожного співвласника;
– технічної документації (приватний сектор).
ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
У зв’язку із погіршенням епідеміологічної ситуації у м. Херсоні та поширенням захворюваності на КОВІД, МКП «ВУВКГ м. ХЕРСОНА» тимчасово призупиняє виїзні прийоми у с. Степанівка та смт Комишани.
Пропонуємо вирішувати питання дистанційно у режимі онлайн або звертатись до Контакт-центру Водоканалу +38(050)811-18-86; +38(0552) 42-22-33.