Особистий рахунок
Відкриття, переоформлення, перерахунок у зв’язку зі змінами кількості зареєстрованих, ступеня благоустрою


Що потрібно зробити для укладання договору між споживачем та Водоканалом? Необхідно звернутись у Центр обслуговування […]
Що потрібно зробити для відкриття рахунку? Треба звернутись у пункт обслуговування споживачів З собою необхідно […]

Що потрібно зробити для переоформлення рахунку? Необхідно звернутись у пункт обслуговування споживачів Водоканалу Телефон для […]
Що потрібно зробити для того, аби внести зміни в особистий рахунок (наприклад, зміни у кількості […]

Коли виникає потреба у проведенні звірки? У разі необхідності провести звірку платежів за певний період, […]
ВодоміриДе придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники
Підключення до мережОтримання технічних умов для фізичних та юридичних осіб, підключення та відключення від мереж
Особистий кабінетВносити показники у зручний час, переглядати баланс, історію показників, нарахувань, оплати
Оплата тарифиДіючі тарифи, нарахування, оплата без комісії, отримання пільг та субсидій, реструктуризація боргу
ПослугиСтан мереж, підготовка води, очистка стоків, перелік послуг, права споживачів, послуги в Україні та світі
Ремонтні роботиДати, часи, адреси місць проведення ремонтних робіт – можливе зниження тиску, відсутність води
Особистий рахунокВідкриття, переоформлення, перерахунок у зв’язку зі змінами кількості зареєстрованих, ступеня благоустрою
Про ВодоканалНормативна база, фінансові звіти, інвестиційні програми, публічні закупівлі, вакансії, показники діяльності