Про встановлення вузлів комерційного обліку у запитаннях та відповідях

21 липня 2021 року у Водоканалі відбулась запланована зустріч керівництва і фахівців Херсонського Водоканалу та ...

>>

Аварія на каналізаційному колекторі за адресою вул. Покришева, 20

05 липня 2021 року внаслідок сильних опадів сталося  руйнування склепіння труб каналізаційного колектору №16 на ...

>>

Нове насосне обладнання на насосній станції каналізації №4 – гарантія екологічної безпеки

У червні 2021 року завершено ремонтні роботи із заміни насосно-силового обладнання на КНС-4 за адресою ...

>>

Водоканал урочисто відзначив День Конституції

З нагоди Дня Конституції у Херсонському Водоканалі відбувся урочистий захід, який був ознаменований нагородженням працівників ...

>>

Вакцинація у Водоканалі – турбота керівництва про колектив

У червні 2021 року в Херсонському Водоканалі, на добровільних засадах, був проведений перший етап вакцинації ...

>>

Скористайтесь автоматичними джерелами надання показників лічильників

Шановні споживачі Херсонського Водоканалу!

Херсонський Водоканал нагадує, що наближається час передачі показників  за спожиті послуги водоспоживання.

Звертаємо вашу увагу, що показники лічильників води  необхідно щомісячно знімати у останній день розрахункового місяця та передавати у Водоканал у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.

Незважаючи на те, що існує багато джерел передачі показників автоматично та безкоштовно, багато споживачів обирає передачу показників за телефоном Контакт-Центру. Навантаження на телефонні лінії в ці дні зростає в декілька сотен раз, про що свідчить статистика телефоних звернень, за 1 секунду звертаються  до 11 споживачів, що призводить до перевантаження телефоних ліній, а головне – Вашому обуренню  за довготривале очікування з`єднання з оператором або взагалі нез’єднання після довгого очікування. Крім того, зі споживача знімаються кошти за використання хвилин мобільного оператора.

Для уникнення подібних ситуацій та легкої, приємної і швидкої передачі показників, пропонуємо скористатись АВТОМАТИЧНИМИ ТА БЕЗКОШТОВНИМИ способами:

1.Внесення показників без реєстрації на сайті Водоканалу
https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

2. Через особистий  кабінет, в якому є можливість реєстрації декілька адрес  на одну електронну скриньку, для цього зайдіть за посиланням: https://water.kherson.ua/login/

3. SMS – повідомлення на номер 0503933960  Показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123

4. Використання Viber – Паблік для автоматичного внесення показників: https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

5. За телефоном Контак-Центру 43-58-58, натиснувши кнопку «1» – автоматична передача показників за телефоном, без з`єднання з оператором.

УВАГА! Для споживачів Водоканалу, які не надавали показники більше року.
6. МесенДжер Viber 0503969091 (ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНО ФОТО лічильника для підтвердження) необхідно вказати:

– Особовий рахунок споживача

– ПІБ споживача, адреса (вулиця, будинок, квартира)

– Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

Відповідно до Колективного договору  профкомом Херсонського Водоканалу при підтримці керівництва  організовано літній відпочинок дітей працівників […]

Розподільник

21 липня 2021 року у Водоканалі відбулась запланована зустріч керівництва і фахівців Херсонського Водоканалу та […]

Шановні споживачі Херсонського Водоканалу!  Нагадуємо про необхідність своєчасної подачі показників індивідуальних приладів обліку  води! Для […]

Розподільник

21 липня 2021 року відбулась інформаційно-роз’яснювальна зустріч керівництва і фахівців Херсонського Водоканалу та голів ОСББ […]

23 липня 2021 року колектив Херсонського Водоканалу  привітав з 60-річним ювілеєм ветерана диспетчерської служби – […]

Розподільник

20 липня 2021 року фахівцями Херсонського Водоканалу встановлені освіжаючі рамки для мешканців та гостей міста […]