У центрах прийому споживачів Водоканалу встановили платіжні термінали самообслуговування EasyPay

Херсонський Водоканал поширив перелік зручностей для своїх споживачів. Відтепер у центрах обслуговування  встановлені інформаційно-платіжні термінали ...

>>

Для ліквідації аварії на колекторі виділено лише 1 600 000 грн з необхідних 5 038 784 грн.

На засіданні виконавчого комітету Херсонської міської ради було ухвалене рішення щодо виділення 1 600 000 грн для ...

>>

Вчасно передавати показники лічильників – вимога чинного законодавства

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

5 лютого 2020 року змінені тарифи на водопостачання та водовідведення!

До уваги споживачів ! З 05 лютого 2020 року змінені тарифи на централізоване водопостачання та  водовідведення  ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

Скористайтесь автоматичними джерелами надання показників лічильників

Шановні споживачі Херсонського Водоканалу!

Херсонський Водоканал нагадує, що наближається час передачі показників  за спожиті послуги водоспоживання.

Звертаємо вашу увагу, що показники лічильників води  необхідно щомісячно знімати у останній день розрахункового місяця та передавати у Водоканал у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.

Незважаючи на те, що існує багато джерел передачі показників автоматично та безкоштовно, багато споживачів обирає передачу показників за телефоном Контакт-Центру. Навантаження на телефонні лінії в ці дні зростає в декілька сотен раз, про що свідчить статистика телефоних звернень, за 1 секунду звертаються  до 11 споживачів, що призводить до перевантаження телефоних ліній, а головне – Вашому обуренню  за довготривале очікування з`єднання з оператором або взагалі нез’єднання після довгого очікування. Крім того, зі споживача знімаються кошти за використання хвилин мобільного оператора.

Для уникнення подібних ситуацій та легкої, приємної і швидкої передачі показників, пропонуємо скористатись АВТОМАТИЧНИМИ ТА БЕЗКОШТОВНИМИ способами:

1.Внесення показників без реєстрації на сайті Водоканалу
https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

2. Через особистий  кабінет, в якому є можливість реєстрації декілька адрес  на одну електронну скриньку, для цього зайдіть за посиланням: https://water.kherson.ua/login/

3. SMS – повідомлення на номер 0503933960  Показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123

4. Використання Viber – Паблік для автоматичного внесення показників: https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

5. За телефоном Контак-Центру 43-58-58, натиснувши кнопку «1» – автоматична передача показників за телефоном, без з`єднання з оператором.

УВАГА! Для споживачів Водоканалу, які не надавали показники більше року.
6. МесенДжер Viber 0503969091 (ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНО ФОТО лічильника для підтвердження) необхідно вказати:

– Особовий рахунок споживача

– ПІБ споживача, адреса (вулиця, будинок, квартира)

– Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

02 липня 2020 року працівниками дільниці «Водозабір-1» служби водопостачання виконані ремонтні роботи із заміни насосного […]

Розподільник

02 липня 2020 року  фахівцями   Херсонського  Водоканалу  виконані термінові  аварійно-відновлювальні роботи  на водогоні діаметром 800мм […]

МКП «ВУВКГ м.Херсона» з скорботою повідомляє:  27 червня 2020 року на 72-му році життя  перестало […]

Розподільник

Звернення представників 15000 жителів Таврійського мікрорайону до депутатів Херсонської міської ради з вимогою терміново виділити […]

Розподільник

Шановні херсонці! Колектив Херсонського Водоканалу щиро вітає вас з визначним національним святом – Днем Конституції […]