Ще раз про тарифи

Шановні споживачі! Пропонуємо до Вашої уваги моніторинг середньозважених тарифів на централізоване водопостачання і водовідведення по містах ...

>>

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПУБЛІЧНУ ПРОПОЗИЦІЮ (ОФЕРТУ). Дата публікації - 30.11.2021

ПОВІДОМЛЕННЯПРО ПУБЛІЧНУ ПРОПОЗИЦІЮ (ОФЕРТУ) Міського комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» щодо надання послуг ...

>>

З 01 січня 2022 року - нові тарифи та плата за абонентське обслуговування!

МКП  «ВУВКГ м. Херсона» доводить до відома споживачів, що з 01 січня 2022 року змінюються ...

>>

Оснащення будівель вузлами комерційного обліку води.

На виконання Закону України “Про комерційний облік” від 22.06.2017 № 2119-VIII Міністерством регіонального розвитку, будівництва ...

>>

Питання–відповіді щодо комерційного обліку у багатоквартирних будинках

100% облік комунальних послуг вимагає Держава З 02 серпня 2017 року набрав чинності Закон України “Про комерційний ...

>>

Служба, яка формує імідж Водоканалу

Служба обліку реалізації послуг Херсонського Водоканалу забезпечує реалізацію послуг водопостачання та водовідведення, облік і нарахування за водокористування, виконання плану доходів зі збору платежів від споживачів, оформлення договірних відносин зі споживачами послуг, надання якісного та доступного сервісу, спрямованого на задоволення потреб споживачів.

114 осіб, в тому числі 42 контролери водопровідно-каналізаційного господарства, забезпечують сумлінне виконання вищевказаних завдань.

Контролери Водоканалу –  обличчя підприємства. Це  люди, з якими споживачі спілкуються частіше, ніж з працівниками інших служб. Вони відповідають, уточнюють та пояснюють, зустрічаються із жителями за місцем їх проживання, у домівках. Когось споживачі упізнають по голосу, когось – в обличчя. Їх роль у наданні послуг не можна недооцінювати. На цій посаді працюють люди витримані і рішучі, адже часом ситуація змінюється блискавично і її важко передбачити. До «золотого фонду»  Водоканалу можна без перебільшення віднести таких контролерів як Наталя СЕНСЬКА, Антоніна ПОЛУНІНА, Лариса ПЕТРІВ, Світлана ЗАЙЦЕВА, Ірина КУДАС, Катерина СКАКУН, Тетяна РОМЕНСЬКА. Від компетентності контролера, від його вміння вислухати споживача  та надати вичерпну відповідь на поставлені запитання, залежить імідж  нашого підприємства   у місті.

 З метою оптимізації роботи контролерів водопровідного господарства з червня 2021 року було проведено закріплення їх за дільницями приватного сектора. З липня 2021 року виконано закріплення контролерів за дільницями багатоквартирного сектора. Така реорганізація робіт наближає надавача послуг до споживача та  дозволяє службі  гідно підтримувати   девіз підприємства : «Ми працюємо для Вашого комфорту!»

Найбільша категорія споживачів послуг Водоканалу  – це населення міста Херсона. Частка населення в загальному обсязі водокористування  складає 80%. Частка інших категорій дорівнює: бюджетні установи – 7%, житлові організації – 2%, інші споживачі – 11%.

На жаль, сьогодні не всі споживачі, користуючись послугами водопостачання та водовідведення,   своєчасно оплачують  спожиті послуги. Станом на 01.07.2021 населення міста заборгувало Водоканалу   85 628 тис. грн.  Тому кожен сумлінний платник  виступає заручником боржників, бо нестача коштів ставить під загрозу роботу всього підприємства в цілому.

 Але Водоканал не допустить  перебоїв у подачі води. Незважаючи на обмеження, пов’язані з COVID – 19, відділ по роботі з боржниками служби обліку та реалізації послуг не припиняє свою роботу. На офіційному сайті підприємства можна ознайомитися  з реєстром боржників. Фахівцями відділу по роботі з боржниками Любов’ю КРИВЕНКО, Андрієм КАЛНАУЗОМ, Павлом ХАРІНИМ, Олегом ВАСИЛЬЄВИМ, Андрієм КОЧЕРЕЖКОМ, Валерієм ДІОРДІЦЕЮ виконуються роботи, спрямовані на скорочення заборгованості споживачів, договори реструктуризації укладаються навіть безпосередньо з виїздом на адресу споживача.

Станом на 01.08.2021 з початку року укладено 868 договорів реструктуризації  на загальну суму боргу 10 663,64 тис. грн. Своєчасне отримування  коштів за  надані населенню послуги для Водоканалу вкрай  важливе. Від цього залежить стабільна робота підприємства, а як наслідок, безперебійне цілодобове забезпечення споживачів якісною водою.

День Соборності України, який відзначають щороку 22 січня, набув особливо актуального значення в складних умовах […]

Розподільник

20 січня Водоканал обмежив послугу централізованого водовідведення у багатоквартирному секторі 3 боржникам на загальну суму […]

З 14 по 19 січня Водоканал обмежив послугу централізованого водовідведення у багатоквартирному секторі 5 боржникам […]

Розподільник

19 січня християни всього світу відзначають велике свято – Хрещення Господнє. Історія виникнення свята сягає […]

Останнім часом до Херсонського Водоканалу звертається все більше споживачів-боржників, з якими була проведена позовна робота, […]

Розподільник

АБОНЕНТСЬКА ПЛАТА (плата за абонентське обслуговування)!             У зв’язку із внесеними в Україні змінами до […]