Якісна вода для мешканців Херсона

Новітню систему очищення води встановили працівники Херсонського водоканалу у Шуменському мікрорайоні. Модульна установка очищення питної води ...

>>

New water counter behind a wet window. Water meter, close up. isolated industry pipe conduit gauge coupling cold flowing construction pressure meter copper technology service

Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року!

Шановні споживачі! Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року! Показники будуть прийматись до 03 квітня ...

>>

Працівники Херсонського водоканалу отримали заслужені нагороди

За самовіддану працю, високий професіоналізм, особистий внесок у забезпечення життєдіяльності міста працівники Херсонського Водоканалу отримали ...

>>

Просимо оплачувати спожиті послуги!

МКП «ВУВКГ м.Херсона» щиро дякує своїм сумлінним споживачам, які у складних умовах сьогодення знаходять можливість ...

>>

Німеччина активно допомагає у відновленні водної інфраструктури України!

Минулого тижня фахівці 10 українських водоканалів, науковці із 6 вищих наукових закладів зібралися у рамках ...

>>

Служба, яка формує імідж Водоканалу

Служба обліку реалізації послуг Херсонського Водоканалу забезпечує реалізацію послуг водопостачання та водовідведення, облік і нарахування за водокористування, виконання плану доходів зі збору платежів від споживачів, оформлення договірних відносин зі споживачами послуг, надання якісного та доступного сервісу, спрямованого на задоволення потреб споживачів.

114 осіб, в тому числі 42 контролери водопровідно-каналізаційного господарства, забезпечують сумлінне виконання вищевказаних завдань.

Контролери Водоканалу –  обличчя підприємства. Це  люди, з якими споживачі спілкуються частіше, ніж з працівниками інших служб. Вони відповідають, уточнюють та пояснюють, зустрічаються із жителями за місцем їх проживання, у домівках. Когось споживачі упізнають по голосу, когось – в обличчя. Їх роль у наданні послуг не можна недооцінювати. На цій посаді працюють люди витримані і рішучі, адже часом ситуація змінюється блискавично і її важко передбачити. До «золотого фонду»  Водоканалу можна без перебільшення віднести таких контролерів як Наталя СЕНСЬКА, Антоніна ПОЛУНІНА, Лариса ПЕТРІВ, Світлана ЗАЙЦЕВА, Ірина КУДАС, Катерина СКАКУН, Тетяна РОМЕНСЬКА. Від компетентності контролера, від його вміння вислухати споживача  та надати вичерпну відповідь на поставлені запитання, залежить імідж  нашого підприємства   у місті.

 З метою оптимізації роботи контролерів водопровідного господарства з червня 2021 року було проведено закріплення їх за дільницями приватного сектора. З липня 2021 року виконано закріплення контролерів за дільницями багатоквартирного сектора. Така реорганізація робіт наближає надавача послуг до споживача та  дозволяє службі  гідно підтримувати   девіз підприємства : «Ми працюємо для Вашого комфорту!»

Найбільша категорія споживачів послуг Водоканалу  – це населення міста Херсона. Частка населення в загальному обсязі водокористування  складає 80%. Частка інших категорій дорівнює: бюджетні установи – 7%, житлові організації – 2%, інші споживачі – 11%.

На жаль, сьогодні не всі споживачі, користуючись послугами водопостачання та водовідведення,   своєчасно оплачують  спожиті послуги. Станом на 01.07.2021 населення міста заборгувало Водоканалу   85 628 тис. грн.  Тому кожен сумлінний платник  виступає заручником боржників, бо нестача коштів ставить під загрозу роботу всього підприємства в цілому.

 Але Водоканал не допустить  перебоїв у подачі води. Незважаючи на обмеження, пов’язані з COVID – 19, відділ по роботі з боржниками служби обліку та реалізації послуг не припиняє свою роботу. На офіційному сайті підприємства можна ознайомитися  з реєстром боржників. Фахівцями відділу по роботі з боржниками Любов’ю КРИВЕНКО, Андрієм КАЛНАУЗОМ, Павлом ХАРІНИМ, Олегом ВАСИЛЬЄВИМ, Андрієм КОЧЕРЕЖКОМ, Валерієм ДІОРДІЦЕЮ виконуються роботи, спрямовані на скорочення заборгованості споживачів, договори реструктуризації укладаються навіть безпосередньо з виїздом на адресу споживача.

Станом на 01.08.2021 з початку року укладено 868 договорів реструктуризації  на загальну суму боргу 10 663,64 тис. грн. Своєчасне отримування  коштів за  надані населенню послуги для Водоканалу вкрай  важливе. Від цього залежить стабільна робота підприємства, а як наслідок, безперебійне цілодобове забезпечення споживачів якісною водою.

24.01.2023   працівники Херсонського Водоканалу ліквідували дві аварії на водопроводі: в Центрі та на ХБК. Виконали благоустрій […]

Розподільник

23.01.2023 Херсонський Водоканал ліквідував дві аварії на водопроводі: в Кіндійці та на Забалці. Ремонтуємо ділянки […]

Лабораторія питної води МКП «ВУВКГ м.Херсона» планово здійснює контроль водопровідної води за хіміко-бактеріологічними та фізичними […]

Розподільник

21-22.01.2023 працівниками Херсонського Водоканалу ліквідовано 5 аварійних ситуацій на мережах водопостачання: в Центрі, на Житлоселищі, […]

22 січня ми святкуємо День Соборності України – день, що уособлює єдність всіх земель України. […]

Розподільник

Колектив Водоканалу щиро дякує ГО “Ліга соціально-відповідальних жінок” і Угорській екуменічній службі допомоги за безоплатно […]

EnglishУкраїнська