28.03.2022 - Інформація станом на 17-00

28. 03.2022, 17-00. Херсонський Водоканал працює у штатному режимі, воду подаємо цілодобово. *Просимо наших абонентів оплачувати ...

>>

Дистанційні послуги МКП ВУВКГ м.Херсона під час воєнного стану

І. Куди можна звернутися  з питань постачання централізованого водопостачання та централізованого водовідведення? - диспетчерська служба (цілодобово)- ...

>>

Каналізація потребує дбайливого ставлення!

Кожного дня працівники служби водовідведення, диспетчерської служби, служби ВКГ «Корабел»  Херсонського Водоканалу ведуть боротьбу із ...

>>

Нагадуємо: прийшов час передачі показників лічильників води за березень 2022 року

Шановні споживачі! У звязку з ситуацієї в країні, Херсонський Водоканал розуміє, що не всі споживачі фізично ...

>>

Стан мереж

Для забезпечення цілодобового водопостачання та водовідведення необхідна злагоджена та безперебійна робота складного комплексу інженерних мереж та споруд, які забезпечують повний цикл технологічного кругообігу води: водозабори, насосні станції, очисні споруди, розгалужені та протяжні трубопроводи.

На даний час загальна довжина мереж, які забезпечують послуги централізованого водопостачання та водовідведення, перевищує 1 220 км (водопровідна – 929 км, каналізаційна – 297 км).

Велика частина прокладених мереж була побудована і введена в експлуатацію десятки років тому. Нормативний амортизаційний термін служби таких трубопроводів – 20 років.

На сьогоднішній день 55% трубопроводів відпрацювали свій нормативний термін служби (498 км з 929 км водопровідних мереж та 171 км з 297 км каналізаційних мереж).

Для оновлення мереж необхідно щорічно проводити заміну не менше 5% від їх загальної протяжності (приблизно 45 км). Фактичні обсяги заміни значно нижче і становлять 6-7 км на рік. Причина в жорсткості тарифного регулювання, яке фінансово не забезпечує можливість вирішення нагальних потреб підприємства та не дозволяє виходити на необхідні обсяги капітального ремонту основних фондів. Це змушує підприємство замість попереджувального ремонту займатися, здебільшого, усуненням аварійних ситуацій (4-5 кожного дня).

Коли виникає потреба? За заявою споживача чи на вимогу Водоканалу у зв’язку із зміною благоустрою […]

Розподільник

Коли виникає потреба у ремонті (заміні) приватних або відомчих мереж водопроводу і каналізації? – при […]

Які застосовуються заходи? Встановлюється причина і вживаються заходи з відновлення водопостачання (перевіряються технічний стан трубопроводів, […]

Розподільник

Коли виникає потреба? Зареєстровані особи відсутні та необхідно припинити нарахування оплати за послуги водопостачання та […]

Які застосовуються заходи? Якщо колодязь належить споживачеві – надається припис ; – якщо колодязь належить Водоканалу – […]

Розподільник

Які виконуються роботи? – Відновлення твердого покриття; – Підсипання розкопок; – Встановлення бордюрів тощо. Які […]