21. 05. 2022. Інформація на 16-00

21. 05. 2022. Інформація на 16-00. Херсонський Водоканал продовжує працювати у штатному режимі. Сьогодні тривають аварійно-ремонтні роботи ...

>>

21. 05. 2022.Інформація на 07-00

Херсонський Водоканал продовжує працювати у штатному режимі , для забезпечення стабільноі роботи артезіанських свердловин, насосних ...

>>

20.05.2022 - Інформація станом на 17-00

20.05.2022 - Інформація станом на 17-00. Херсонський Водоканал цілодобово надає у місто воду. Сьогодні усунуто ...

>>

20.05.2022 - Інформація станом на 08-00.

Херсонський Водоканал цілодобово надає воду містянам. Диспетчерська служба (42-22-33) та Контакт-центр (43-58-58 або 050-811-1886) працюють. Сьогодні будемо ...

>>

19.05.2022 - Інформація станом на 16-00. Херсонський Водоканал цілодобово забезпечує місто послугами водопостачання та водовідведення. Сьогодні усунуто ...

>>

Важливі зміни в законодавстві

Із прийняттям у 2017 році Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, а також із набранням чинності 01.05.2021 Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг» від 03.12.2020 №1060 (далі – Закон №1060), в декілька етапів були запровадженні суттєві нововведення, зокрема і у сфері надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.

Так, запроваджені нові форми договірних відносин між Споживачами та Виконавцями комунальних послуг, змінено порядок укладення договорів.

Відповідно до статті 12 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” зазначено основні моделі організації договірних відносин (види договорів):

– індивідуальний договір;

– індивідуальний договір з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем;

– колективний договір, договір з колективним споживачем.

Споживачі, які мешкають у багатоквартирному будинку (співвласники), повинні самостійно прийняти рішення про вибір однієї із моделей договірних відносин та повідомити про це виконавця відповідної комунальної послуги за два місяці до запланованої дати укладення договору (надати протокол загальних зборів).

Від обраної моделі залежить, кому Вони будуть сплачувати за послугу та чи будуть сплачувати плату за абонентське обслуговування.

Плата за абонентське обслуговування також є нововведенням, сплачується споживачами при обранні індивідуальної форми договору і включає в себе компенсацію витрат виконавця, які пов’язані з укладенням договору про надання комунальної послуги, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами, нарахуванням та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, обслуговуванням та заміною вузлів комерційного обліку води і теплової енергії, та виконанням інших функцій, пов’язаних з обслуговуванням абонентів

При обранні співвласниками колективної форми договору – плата за абонентське обслуговування виконавцем не виставляється.

Також, згідно внесених змін, Законом передбачено, що обслуговування розподільчих вузлів обліку (лічильників води), а це огляд, опломбування/розпломбування, періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) та ремонт повинні здійснюватись за рахунок Споживача.

Крім того, новими вимогами закону є запровадження різних тарифів для тих, у кого стоїть комерційний засіб обліку, і для тих, у кого він відсутній. Для тих, у кого такий засіб обліку відсутній, до тарифу будуть також включені витрати на його придбання та встановлення. Тобто, якщо Споживачі самостійно обладнають свій будинок вузлом обліку, вони будуть сплачувати за послуги за нижчою ціною ніж ті, хто таких вузлів обліку не має.

В той же час, передбачаючи запитання Споживачів: “А чому за лічильники газу та світла я нічого не сплачую?” – слід зазначити, що, на відміну від вузлів обліку води, встановлення, обслуговування та періодична повірка засобів вимірювальної техніки для здійснення розрахунків за спожиті електричну енергію і газ – вже проводиться за рахунок тарифів на електро-  і газопостачання і здійснюється Виконавцями відповідних послуг.

21. 05. 2022. Інформація на 16-00. Херсонський Водоканал продовжує працювати у штатному режимі. Сьогодні тривають […]

Розподільник

Херсонський Водоканал продовжує працювати у штатному режимі , для забезпечення стабільноі роботи артезіанських свердловин, насосних […]

20.05.2022 – Інформація станом на 17-00. Херсонський Водоканал цілодобово надає у місто воду. Сьогодні усунуто […]

Розподільник

Херсонський Водоканал цілодобово надає воду містянам. Диспетчерська служба (42-22-33) та Контакт-центр (43-58-58 або 050-811-1886) працюють. […]

19.05.2022 – Інформація станом на 16-00. Херсонський Водоканал цілодобово забезпечує місто послугами водопостачання та водовідведення. […]

Розподільник

Херсонський Водоканал цілодобово надає воду містянам. Диспетчерська служба (42-22-33) та Контакт-центр (43-58-58 або 050-811-1886) на […]