Поспішайте, лишилося два тижні акції «Безкоштовний монтаж лічильників води від Херсонського Водоканалу»!

З  01 серпня по 30 вересня 2020 року   Херсонський Водоканал проводить безпрецедентну акцію для споживачів, які розраховуються ...

>>

16 вересня - День працівників Херсонського Водоканалу!

 Шановні Херсонці! 16 вересня 2020 року у місті Херсоні сталася  знакова для кожного з нас подія! ...

>>

Виїзні прийоми споживачів у вересні 2020 року

Шановні споживачі! Херсонський Водоканал  продовжує виїзні прийоми споживачів з власною виїзною касою без комісії. ЗАПРОШУЄМО МЕШКАНЦІВ ...

>>

Продовжує дію міська програма безкоштовного встановлення водолічильників для малозабезпечених верств населення

У травні 2020 року рішенням Херсонської міської ради від 27.05.2020 № 2369 продовжено термін дії ...

>>

Вчасно передавати показники лічильників – вимога чинного законодавства

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне – економічно вигідно.

Для того, щоб не допускати розбіжностей у розрахунках та, як наслідок, заборгованості за послуги, а також сплачувати за використані об’єми води відповідно до фактичного споживання, необхідно вчасно надавати показники лічильників.

Херсонський Водоканал звертає увагу споживачів  на необхідність щомісячно знімати показники водолічильників в останній день розрахункового місяця та надавати у Водоканал у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.

Передати показники можна одним із наступних способів

МКП «ВУВКГ м.Херсона» рекомендує своїм споживачам передавати показники найбільш простими та доступними способами, які не потребують багато часу: у особистому кабінеті, за допомогою чат-бота та на сайті Водоканалу без реєстрації.

Згідно зі статистикою тільки 60% мешканців Херсона щомісячно передають у Водоканал  показники своїх водолічильників. Якими способами вони при цьому користуються можна побачити у  наступній діаграмі:

 

У 40%, які не передають показники вчасно, виникають певні складнощі: розбіжності у нарахуванні та оплаті, виникнення необґрунтованої заборгованості,  що може призвести до обмеження у наданні послуг водопостачання та водовідведення.

Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води.

У квітні цього року фахівцями дільниці з експлуатації насосних станцій III підйому було виконано  модернізацію […]

Розподільник

Шановні херсонці! Колектив Херсонського Водоканалу  щиро вітає Вас з Великоднем! Бажаємо  йти по життю з […]

У мережі інтернет з’явилась інформація, яка вводить людей в оману, що за спожиті житлово-комунальні послуги […]

Розподільник

15 квітня  2020 року фахівцями служби ВКГ «Корабел» Херсонського Водоканалу виконується  дезінфекція водопровідних мереж мкр […]

Сьогодні, 13 квітня, фахівці ВКГ «Корабел» виконують почергове чищення резервуарів  чистої води мікрорайону.   Водопостачання  мешканців […]

Розподільник

Забезпечення херсонців безперебійними послугами водопостачання та водовідведення в умовах карантинних обмежень –  новий та безпрецедентний […]