У центрах прийому споживачів Водоканалу встановили платіжні термінали самообслуговування EasyPay

Херсонський Водоканал поширив перелік зручностей для своїх споживачів. Відтепер у центрах обслуговування  встановлені інформаційно-платіжні термінали ...

>>

Для ліквідації аварії на колекторі виділено лише 1 600 000 грн з необхідних 5 038 784 грн.

На засіданні виконавчого комітету Херсонської міської ради було ухвалене рішення щодо виділення 1 600 000 грн для ...

>>

Вчасно передавати показники лічильників – вимога чинного законодавства

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

Вчасно передавати показники лічильників – вимога чинного законодавства

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне – економічно вигідно.

Для того, щоб не допускати розбіжностей у розрахунках та, як наслідок, заборгованості за послуги, а також сплачувати за використані об’єми води відповідно до фактичного споживання, необхідно вчасно надавати показники лічильників.

Херсонський Водоканал звертає увагу споживачів  на необхідність щомісячно знімати показники водолічильників в останній день розрахункового місяця та надавати у Водоканал у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.

Передати показники можна одним із наступних способів

МКП «ВУВКГ м.Херсона» рекомендує своїм споживачам передавати показники найбільш простими та доступними способами, які не потребують багато часу: у особистому кабінеті, за допомогою чат-бота та на сайті Водоканалу без реєстрації.

Згідно зі статистикою тільки 60% мешканців Херсона щомісячно передають у Водоканал  показники своїх водолічильників. Якими способами вони при цьому користуються можна побачити у  наступній діаграмі:

 

У 40%, які не передають показники вчасно, виникають певні складнощі: розбіжності у нарахуванні та оплаті, виникнення необґрунтованої заборгованості,  що може призвести до обмеження у наданні послуг водопостачання та водовідведення.

Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води.

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період  2019 […]

Розподільник

31 січня 2019 року фахівцями Херсонського Водоканалу було завершено  капітальний ремонт підвищувальної станції водопостачання ЦТП-56 […]

Херсонський Водоканал розпочав кампанію з індивідуального спілкування зі своїми боржниками з метою вирішення їх проблем […]

Розподільник

У рамках виконання Програми ефективної роботи та реформування водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона на 2016-2020 роки, […]

Хрещення Господнє відзначається щорічно 19 січня. З давніх-давен існує традиція у цей день здійснювати купання […]

Розподільник

Херсонський Водоканал розпочинає кампанію з вирішення проблем споживачів, які мають борг за використані послуги з […]