У центрах прийому споживачів Водоканалу встановили платіжні термінали самообслуговування EasyPay

Херсонський Водоканал поширив перелік зручностей для своїх споживачів. Відтепер у центрах обслуговування  встановлені інформаційно-платіжні термінали ...

>>

Для ліквідації аварії на колекторі виділено лише 1 600 000 грн з необхідних 5 038 784 грн.

На засіданні виконавчого комітету Херсонської міської ради було ухвалене рішення щодо виділення 1 600 000 грн для ...

>>

Вчасно передавати показники лічильників – вимога чинного законодавства

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

Вчасно передавати показники лічильників – вимога чинного законодавства

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне – економічно вигідно.

Для того, щоб не допускати розбіжностей у розрахунках та, як наслідок, заборгованості за послуги, а також сплачувати за використані об’єми води відповідно до фактичного споживання, необхідно вчасно надавати показники лічильників.

Херсонський Водоканал звертає увагу споживачів  на необхідність щомісячно знімати показники водолічильників в останній день розрахункового місяця та надавати у Водоканал у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.

Передати показники можна одним із наступних способів

МКП «ВУВКГ м.Херсона» рекомендує своїм споживачам передавати показники найбільш простими та доступними способами, які не потребують багато часу: у особистому кабінеті, за допомогою чат-бота та на сайті Водоканалу без реєстрації.

Згідно зі статистикою тільки 60% мешканців Херсона щомісячно передають у Водоканал  показники своїх водолічильників. Якими способами вони при цьому користуються можна побачити у  наступній діаграмі:

 

У 40%, які не передають показники вчасно, виникають певні складнощі: розбіжності у нарахуванні та оплаті, виникнення необґрунтованої заборгованості,  що може призвести до обмеження у наданні послуг водопостачання та водовідведення.

Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води.

Наприкінці серпня по вул.Залаегерсег (біля автогаражу ХБК) склалася аварійна  ситуація  на самопливному каналізаційному колекторі діаметром […]

Розподільник

Наприкінці серпня фахівцями Херсонського Водоканалу виконуються заплановані  роботи із заміни одного з пʼяти насосних агрегатів […]

Шановні херсонці! Колектив Херсонського Водоканалу щиро вітає вас з  головним державним святом –Днем Незалежності України! […]

Розподільник

У серпні 2018 року фахівцями Водоканалу завершена масштабна робота на НСВ-1: замінено один з двох […]

19 серпня о 9.00 на  насосній станції водопроводу №5 у мікрорайоні «Корабел» виникла серйозна аварійна […]

Розподільник

16 серпня  близько 17 години мешканці майже 20 домоволодінь у приватному секторі Північного мікрорайону несподівано […]