Відновлено ремонтні роботи на колекторі по просп.200-річчя Херсона

 13 жовтня  2020 року   на аварійному колекторі по просп. 200-річчя Херсона, після завершення необхідного комплексу ...

>>

Відкрито новий пункт приймання споживачів у Таврійському мікрорайоні

 У листопаді 2020 року АТ «Херсонська ТЕЦ» та МКП Херсонський Водоканал відкрили новий пункт обслуговування ...

>>

Виїзні прийоми споживачів у листопаді 2020 року

Шановні споживачі! Херсонський Водоканал продовжує виїзні прийоми споживачів з власною виїзною касою без комісії. Звертаємо Вашу увагу: ...

>>

Водоканал турбується про безпеку херсонців

12 жовтня 2020 року на виконання протокольного рішення засідання регіональної та міської комісій з питань ...

>>

Відкрито новий пункт приймання споживачів у Таврійському мікрорайоні

 У листопаді 2020 року АТ «Херсонська ТЕЦ» та МКП Херсонський Водоканал відкрили новий пункт обслуговування споживачів за адресою  м.Херсон, вул. 49-ої Гвардійської Херсонської дивізії, 18-А  (ЦТП-70).

Відтепер за вказаною адресою споживачі Водоканалу можуть отримати наступні послуги:

– переоформлення особового рахунку;

– звірки розрахунків;

– укладання  договору на поетапне погашення заборгованості;

– безготівкові розрахунки за послуги – виконання оплати платіжною карткою будь-якого банку і отримання квитанції про оплату.

На вході у приміщення побудовано пандус із зручними поручнями для безперешкодного відвідування пункту людьми з  обмеженими можливостями.

Прийом споживачів буде відбуватись з  08.00 до 17.00, обідня перерва  з 12.00 до 13.00. Вихідні дні – субота, неділя.

Оновлений перелік пунктів приймання населення – Головна› Рахунок› Відкриття/Переоформлення рахунку› Адреси пунктів

Але Водоканал і надалі, з метою мінімізації ризиків поширення вірусу Covid-19, рекомендує споживачам без нагальної потреби не  відвідувати пункти приймання споживачів МКП «ВУВКГ м. Херсона» і всі питання вирішувати у телефонному режимі та режимі он-лайн:

– звернення, заявки та скарги приймаються на електронну скриньку hvodokanal@gmail.com (з обов’язковим зазначенням особового рахунку, ПІБ, адреси, контактного номеру телефону для зворотного зв’язку);

– отримання консультацій та роз’яснень за  телефоном: (0552) 43-58-58;

– звернення до аварійно-диспетчерської служби: (0552) 42-22-33;

– отримання інформації про стан  розрахунків у Особистому кабінеті – http://water.kherson.ua/login/

– внесення показників одним із зручних способів: http://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

– оплата наданих послуг в Особистому кабінеті: http://water.kherson.ua/osobystyj-kabinet/oplata/

Дбайте про особисте здоров’я і здоров’я оточуючих!

Будьте здорові!

Ми працюємо для ВАС!

 

Листопад у Херсоні видався багатим на теплі дні, а у Херсонському Водоканалі – на особливі […]

Розподільник

26 листопада 2020 року о 13-40, через  аварійне відключення електроенергії, відбулася повна зупинка водопровідних та […]

Після розроблення і експертизи проекту та тендерної процедури з визначення підрядної організації (ТОВ “Укрспецоборудование”), на […]

Розподільник

24 листопада 2020 року колектив Херсонського Водоканалу привітав з Ювілейним Днем народження заступника Контакт-центру підприємства, […]

23 листопада  2020 року   колектив Херсонського Водоканалу щиро привітав  з Ювілеєм машиніста автокрану – Кравченка […]

Розподільник

18 листопада 2020 року бригадами слюсарів АВР служби з ремонту та експлуатації водопровідних мереж Херсонського […]