Нова аварія на каналізаційному колекторі по вул.Чорноморській

16 квітня 2021 року на каналізаційному колекторі, який проходить по вул.Чорноморській, від вул.Університетської до Бериславського ...

>>

Своєчасні розрахунки за спожиті послуги – гарантія наявності води у Ваших кранах

На сьогодні херсонці заборгували Водоканалу 82 млн.грн. Прикро, що наявна заборгованість населення унеможливлює своєчасні розрахунки ...

>>

До уваги усіх споживачів МКП Херсонський Водоканал!

Шановні споживачі: мешканці багатоповерхових і приватних будинків, бюджетні установи, організації, юридичні та фізичні особи, підприємці, ОСББ, ЖЕКи та ...

>>

Рециклер Водоканалу відновлює асфальт після ремонту мереж

У перших числах березня 2021 року, на 2 тижні раніше ніж завжди, стартували ремонтні роботи ...

>>

Щорічна дезінфекція водопровідних мереж - 2021!

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період  2021 ...

>>

Відкрито новий пункт приймання споживачів у Таврійському мікрорайоні

 У листопаді 2020 року АТ «Херсонська ТЕЦ» та МКП Херсонський Водоканал відкрили новий пункт обслуговування споживачів за адресою  м.Херсон, вул. 49-ої Гвардійської Херсонської дивізії, 18-А  (ЦТП-70).

Відтепер за вказаною адресою споживачі Водоканалу можуть отримати наступні послуги:

– переоформлення особового рахунку;

– звірки розрахунків;

– укладання  договору на поетапне погашення заборгованості;

– безготівкові розрахунки за послуги – виконання оплати платіжною карткою будь-якого банку і отримання квитанції про оплату.

На вході у приміщення побудовано пандус із зручними поручнями для безперешкодного відвідування пункту людьми з  обмеженими можливостями.

Прийом споживачів буде відбуватись з  08.00 до 17.00, обідня перерва  з 12.00 до 13.00. Вихідні дні – субота, неділя.

Оновлений перелік пунктів приймання населення – Головна› Рахунок› Відкриття/Переоформлення рахунку› Адреси пунктів

Але Водоканал і надалі, з метою мінімізації ризиків поширення вірусу Covid-19, рекомендує споживачам без нагальної потреби не  відвідувати пункти приймання споживачів МКП «ВУВКГ м. Херсона» і всі питання вирішувати у телефонному режимі та режимі он-лайн:

– звернення, заявки та скарги приймаються на електронну скриньку hvodokanal@gmail.com (з обов’язковим зазначенням особового рахунку, ПІБ, адреси, контактного номеру телефону для зворотного зв’язку);

– отримання консультацій та роз’яснень за  телефоном: (0552) 43-58-58;

– звернення до аварійно-диспетчерської служби: (0552) 42-22-33;

– отримання інформації про стан  розрахунків у Особистому кабінеті – http://water.kherson.ua/login/

– внесення показників одним із зручних способів: http://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

– оплата наданих послуг в Особистому кабінеті: http://water.kherson.ua/osobystyj-kabinet/oplata/

Дбайте про особисте здоров’я і здоров’я оточуючих!

Будьте здорові!

Ми працюємо для ВАС!

 

20-21 квітня 2020 року Херсонським Водоканалом виконано дезінфекцію водопровідних мереж міста Херсона гіпохлоритом натрію. Дезінфекція  […]

Розподільник

Шановні споживачі! Якщо Ви вже користуєтесь особистим кабінетом споживача або тільки збираєтесь зареєструватись на сайті […]

16 квітня 2021 року на каналізаційному колекторі, який проходить по вул.Чорноморській, від вул.Університетської до Бериславського […]

Розподільник

Шановні споживачі: мешканці багатоповерхових і приватних будинків, бюджетні установи, організації, юридичні та фізичні особи, підприємці, ОСББ, ЖЕКи та […]

Нагадуємо! 20-21 квітня 2021 року Херсонським Водоканалом буде проведена планова щорічна дезінфекція та промивання водопровідних […]

Розподільник

12-14 квітня  2021 року фахівцями служби ВКГ «Корабел» Херсонського Водоканалу у відповідності до технологічного процесу […]