Особистий рахунок
Відкриття, переоформлення, перерахунок у зв’язку зі змінами кількості зареєстрованих, ступеня благоустрою

Треба звернутись у пункт обслуговування споживачів
З собою необхідно мати оригінал та копію:
+38(050)811-18-86; +38(0552)42-22-33

Що потрібно зробити для укладання договору між споживачем та Водоканалом? Необхідно звернутись у Центр обслуговування […]
Що потрібно зробити для переоформлення рахунку? Необхідно звернутись у пункт обслуговування споживачів Водоканалу Телефон для […]

Що потрібно зробити для того, аби внести зміни в особистий рахунок (наприклад, зміни у кількості […]
Коли виникає потреба у проведенні звірки? У разі необхідності провести звірку платежів за певний період, […]

Коли кількість зареєстрованих осіб змінюється (виписка чи прописка) потрібно провести перерахунок. Що потрібно зробити? Необхідно […]