Якісна вода для мешканців Херсона

Новітню систему очищення води встановили працівники Херсонського водоканалу у Шуменському мікрорайоні. Модульна установка очищення питної води ...

>>

New water counter behind a wet window. Water meter, close up. isolated industry pipe conduit gauge coupling cold flowing construction pressure meter copper technology service

Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року!

Шановні споживачі! Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року! Показники будуть прийматись до 03 квітня ...

>>

Працівники Херсонського водоканалу отримали заслужені нагороди

За самовіддану працю, високий професіоналізм, особистий внесок у забезпечення життєдіяльності міста працівники Херсонського Водоканалу отримали ...

>>

Просимо оплачувати спожиті послуги!

МКП «ВУВКГ м.Херсона» щиро дякує своїм сумлінним споживачам, які у складних умовах сьогодення знаходять можливість ...

>>

Німеччина активно допомагає у відновленні водної інфраструктури України!

Минулого тижня фахівці 10 українських водоканалів, науковці із 6 вищих наукових закладів зібралися у рамках ...

>>

Водоканал дякує абонентам за визнання

Робота кожного комунального підприємства –  цеглинка того фундаменту, на якому базується наш з Вами побут. Якщо, прокинувшись вранці в  квартирі з централізованим опаленням, Ви вмикаєте електрочайник, приймаєте душ, розігріваєте в мікрохвильовій або на газовій плиті сніданок, потім, поївши і одягнувшись, працюючим ліфтом спускаєтеся на чисту вулицю, викинувши сміття в порожній бак, сідаєте в маршрутне таксі та вчасно приїжджаєте на роботу – у Вас прекрасний настрій і день обіцяє бути цікавим і плідним.

Побутові негаразди, як  відсутність світла, поганий тиск газу або перебої  у водопостачанні, дестабілізують наш ранковий оптимізм, знижують продуктивність  та  якість нашої роботи. Тому відповідальність і оперативність роботи комунальників – один з критеріїв, що визначають якість нашого життя.

Колектив Херсонського Водоканалу  об’явив 2018 рік Роком Абонента та впевнено дотримується цієї доктрини: працівники Херсонського Водоканалу встановили для себе певні стандарти, завжди намагаються працювати на совість і  робити все від них залежне для покращення якості послуг.

У кожної людини в душі є певний індикатор у вигляді відчуттів, який визначає наскільки добре і професійно він зробив свою роботу. І слова подяки, особливо щирі, які йдуть від душі, дуже приємні, коли збігаються з внутрішніми відчуттями –  почуттям виконаного обов’язку. Це дає підстави переконатися в правильності та корисності нашої діяльності, відчути, що ти на своєму місці і займаєшся необхідною справою.

Тому, коли на адресу Херсонського Водоканалу приходять подяки від абонентів, ми отримуємо як би додатковий бонус до почуття задоволення від добре виконаної роботи і впевненість в тому, що все робимо вірно і це допомагає людям.

17-18.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували чотири аварійні ситуації на мережі […]

Розподільник

16.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували дві аварійні ситуації на мережі […]

16 лютого 2024 року колектив Херсонського Водоканалу разом з усім українським народом відзначає День єднання […]

Розподільник

15.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували дві аварійні ситуації на мережі […]

В 2023 році при підтримці керівництва Асоціації «Укрводоканалекологія» та Wash Claster Ukrainе, МКП «ВУВКГ м.Херсона» […]

Розподільник

21 лютого 2024 року з 8-00 до 17-00 у зв’язку з виконанням ремонтних робіт на […]

EnglishУкраїнська