Водоканал запрошує споживачів вирішувати актуальні питання дистанційно
Шановні споживачі!
З метою запобігання можливому поширенню інфекційної хвороби, спричиненої коронавірусом, та на виконання заходів ефективної протидії поширенню коронавірусної інфекції особистий прийом громадян директором Херсонського Водоканалу тимчасово припинено.
Особистий прийом споживачів буде відновлено після закінчення терміну дії карантину. Перепрошуємо за тимчасові незручності та просимо слідкувати за оновленням інформації на офіційному сайті МКП «ВУВКГ м.Херсона» та на сторінці підприємства у мережі Фейсбук.
Водоканал запрошує споживачів вирішувати актуальні питання дистанційно
-
За телефоном Контакт Центру 0552-43-58-58 (з пн-пт 8:00-17:00, показники, звірка, послуги, договори, тощо)
-
За телефоном аварійної диспетчерської 0552–42–22–33 (цілодобово з приводу аварійної ситуації)
-
У режимі ОНЛАЙН:
–загальні звернення на електронну адресу Водоканалу e–mail: hvodokanal@gmail.com, вказавши: