Водоміри
Де придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники

Для прийняття в експлуатацію водомірного вузла необхідно звернутись до оператора Контакт-центру Водоканалу за тел. (0552) 43-58-58. […]

За чий рахунок здійснюється періодична повірка лічильників? З вересня 2017 повірка та ремонт, в т.ч. […]
Що робити у випадку необхідності виконання ремонтних робіт? Розпломбування та пломбування лічильника по ініціативі абонента […]

Що робити, якщо пломба на водолічильнику зіпсована? Необхідно звернутись до Контакт-центру Водоканалу, вказавши причину зіпсування […]
ВодоміриДе придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники
Підключення до мережОтримання технічних умов для фізичних та юридичних осіб, підключення та відключення від мереж
Особистий кабінетВносити показники у зручний час, переглядати баланс, історію показників, нарахувань, оплати
Оплата тарифиДіючі тарифи, нарахування, оплата без комісії, отримання пільг та субсидій, реструктуризація боргу
ПослугиСтан мереж, підготовка води, очистка стоків, перелік послуг, права споживачів, послуги в Україні та світі
Ремонтні роботиДати, часи, адреси місць проведення ремонтних робіт – можливе зниження тиску, відсутність води
Особистий рахунокВідкриття, переоформлення, перерахунок у зв’язку зі змінами кількості зареєстрованих, ступеня благоустрою
Про ВодоканалНормативна база, фінансові звіти, інвестиційні програми, публічні закупівлі, вакансії, показники діяльності