Водоміри
Де придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники

Для прийняття в експлуатацію водомірного вузла необхідно звернутись до оператора Контакт-центру Водоканалу за  тел. 095- 640-09-07, […]

Розподільник

За чий рахунок здійснюється періодична повірка лічильників? З вересня 2017 повірка та ремонт, в т.ч. […]

Що робити у випадку необхідності виконання ремонтних робіт?  Розпломбування та пломбування лічильника по ініціативі абонента […]

Розподільник

Що робити, якщо пломба на водолічильнику зіпсована? Необхідно  звернутись до Контакт-центру Водоканалу, вказавши причину зіпсування […]

  • ВодоміриДе придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники
  • Підключення до мережОтримання технічних умов для фізичних та юридичних осіб, підключення та відключення від мереж
  • Особистий кабінетВносити показники у зручний час, переглядати баланс, історію показників, нарахувань, оплати
  • Оплата тарифиДіючі тарифи, нарахування, оплата без комісії, отримання пільг та субсидій, реструктуризація боргу
  • ПослугиСтан мереж, підготовка води, очистка стоків, перелік послуг, права споживачів, послуги в Україні та світі
  • Ремонтні роботиДати, часи, адреси місць проведення ремонтних робіт – можливе зниження тиску, відсутність води
  • Особистий рахунокВідкриття, переоформлення, перерахунок у зв’язку зі змінами кількості зареєстрованих, ступеня благоустрою
  • Про ВодоканалНормативна база, фінансові звіти, інвестиційні програми, публічні закупівлі, вакансії, показники діяльності
EnglishУкраїнська