Про встановлення вузлів комерційного обліку у запитаннях та відповідях

21 липня 2021 року у Водоканалі відбулась запланована зустріч керівництва і фахівців Херсонського Водоканалу та ...

>>

Аварія на каналізаційному колекторі за адресою вул. Покришева, 20

05 липня 2021 року внаслідок сильних опадів сталося  руйнування склепіння труб каналізаційного колектору №16 на ...

>>

Нове насосне обладнання на насосній станції каналізації №4 – гарантія екологічної безпеки

У червні 2021 року завершено ремонтні роботи із заміни насосно-силового обладнання на КНС-4 за адресою ...

>>

Водоканал урочисто відзначив День Конституції

З нагоди Дня Конституції у Херсонському Водоканалі відбувся урочистий захід, який був ознаменований нагородженням працівників ...

>>

Вакцинація у Водоканалі – турбота керівництва про колектив

У червні 2021 року в Херсонському Водоканалі, на добровільних засадах, був проведений перший етап вакцинації ...

>>

Права та обов’язки споживачів

Згідно Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ)

Споживач має право на:
1) зменшення розміру плати у разі:
– надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;
– тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім’ї на підставі письмової заяви споживача та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання).
2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг;
3) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача і членів його сім’ї (у разі відключення виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу) та відновлення надання послуг шляхом зняття пломб за свій рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;
4) перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому цими Правилами;
5) установлення квартирних засобів обліку та взяття їх на абонентський облік;
6) періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку;

 

7) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
8) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;
9) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;
10) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг.
Споживач має також інші права відповідно до законодавства.

Споживач зобов’язаний:
1) оплачувати послуги в установлені договором строки;
2) забезпечувати доступ до мережі, арматури, квартирних засобів обліку, розподільчих систем представника виконавця за наявності в нього відповідного посвідчення:
– для ліквідації аварій – цілодобово;
– для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного і профілактичного огляду, зняття контрольних показників квартирних засобів обліку – згідно з умовами договору;
3) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
4) забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку та не втручатися в їх роботу;
5) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню у встановлених законом та договором розмірі;
6) виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства.

Калькуляції вартості інших робіт (послуг) Обслуговування водолічильників

Розподільник

Чому Водоканал не може виконувати ремонтні работи на мережах, які не знаходяться у нього на […]

Результати аналізів безпечності та якості питної води станом на 01.07.2021 Питна вода в Херсоні добувається […]

Розподільник

Міські очисні споруди каналізації щодобово очищують 45-50 тис м3 стоків. Стічні води від споживачів (населення […]

Для запобігання поширенню в весняно-літній період інфекційних захворювань через питну воду щорічно проводиться дезінфекція водопровідних […]

Розподільник

Міськвиконком дозволяє полив зелених насаджень не тільки вночі, а і вдень  Таке рішення стало можливим […]