Херсонський Водоканал очолив новий директор

30 березня 2021 року на ранковій нараді провідних фахівців Херсонського Водоканалу  заступник міського голови з ...

>>

Час передавати у Водоканал показники лічильників води!

Шановні херсонці!  Нагадуємо про необхідність своєчасної подачі показників індивідуальних приладів обліку  водопостачання! Для правильного нарахування за фактично ...

>>

Потужна профспілкова організація Водоканалу - гарант захисту інтересів трудового колективу

25 березня 2021 року у Херсонському Водоканалі відбулась профспілкова конференція (загальні збори) трудового колективу Водоканалу, ...

>>

Рециклер Водоканалу відновлює асфальт після ремонту мереж

У перших числах березня 2021 року, на 2 тижні раніше ніж завжди, стартували ремонтні роботи ...

>>

Щорічна дезінфекція водопровідних мереж - 2021!

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період  2021 ...

>>

Права та обов’язки споживачів

Згідно Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ)

Споживач має право на:
1) зменшення розміру плати у разі:
– надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;
– тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім’ї на підставі письмової заяви споживача та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання).
2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг;
3) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача і членів його сім’ї (у разі відключення виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу) та відновлення надання послуг шляхом зняття пломб за свій рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;
4) перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому цими Правилами;
5) установлення квартирних засобів обліку та взяття їх на абонентський облік;
6) періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку;

 

7) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
8) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;
9) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;
10) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг.
Споживач має також інші права відповідно до законодавства.

Споживач зобов’язаний:
1) оплачувати послуги в установлені договором строки;
2) забезпечувати доступ до мережі, арматури, квартирних засобів обліку, розподільчих систем представника виконавця за наявності в нього відповідного посвідчення:
– для ліквідації аварій – цілодобово;
– для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного і профілактичного огляду, зняття контрольних показників квартирних засобів обліку – згідно з умовами договору;
3) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
4) забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку та не втручатися в їх роботу;
5) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню у встановлених законом та договором розмірі;
6) виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства.

Коли виникає потреба? За заявою споживача чи на вимогу Водоканалу у зв’язку із зміною благоустрою […]

Розподільник

Коли виникає потреба у ремонті (заміні) приватних або відомчих мереж водопроводу і каналізації? – при […]

Які застосовуються заходи? Встановлюється причина і вживаються заходи з відновлення водопостачання (перевіряються технічний стан трубопроводів, […]

Розподільник

Коли виникає потреба? Зареєстровані особи відсутні та необхідно припинити нарахування оплати за послуги водопостачання та […]

Які застосовуються заходи? Якщо колодязь належить споживачеві – надається припис ; – якщо колодязь належить Водоканалу – […]

Розподільник

Які виконуються роботи? – Відновлення твердого покриття; – Підсипання розкопок; – Встановлення бордюрів тощо. Які […]