ЯК ПОВІРИТИ ЛІЧИЛЬНИК?
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
14.07.2023 триває ліквідація наслідків надзвичайної ситуації на об’єктах підприємства. Вода на Острові подається з підвищеним […]
13.07.2023 працівники Херсонводоканала продовжують ліквідовувати наслідки надзвичайної ситуації на об’єктах підприємства. Вода з комунальної мережі […]
Благодійна організація RENEGADE RELIEF RUNNERS передала для працівників Херсонського водоканалу 32 одиниці гумових напівкомбінезонів та […]
13 липня 2023 року відновив роботу пункт обслуговування споживачів з питань водопостачання та водовідведення за […]
Наразі в рамках проєкту «Стабілізаційна платформа німецького Федерального міністерства закордонних справ/Auswärtiges Amt» Херсонський Водоканал отримав […]
12.07.2023 працівники Херсонводоканала продовжували ліквідовувати наслідки надзвичайної ситуації на об’єктах підприємства. Воду з комунальної мережі […]