ЯК ПОВІРИТИ ЛІЧИЛЬНИК?
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
29.12.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували три аварійні ситуації на водопровідній мережі; […]
30.12.2023 – 01.01.2024 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували чотири аварійні ситуації на […]
28.12.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували три аварійні ситуації на водопровідній мережі; […]
27.12.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували чотири аварійні ситуації на водопровідній мережі; […]
Шановні споживачі! Нагадуємо, що до 03 січня 2024 року включно необхідно передати у Водоканал поточні […]
26.12.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували п’ять витоків на водопровідній мережі; – […]