ЯК ПОВІРИТИ ЛІЧИЛЬНИК?
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
02.11.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували 4 аварійні ситуації на водопроводі; – […]
01.11.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – відремонтували дві ділянки водопроводу; – виконали обстеження […]
31.10.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували 3 аварії на мережах водопостачання; – […]
30.10.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували 1 аварійну ситуацію на водопроводі; – […]
28-29.10.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували 4 аварійні ситуації на водопроводі; – […]
Колектив Херсонського водоканалу вітає автотранспортну службу підприємства на чолі з енергійним начальником Сергієм Стегалюком і […]