ЯК ПОВІРИТИ ЛІЧИЛЬНИК?
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
27.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу: – ліквідували чотири витоки на мережі водопостачання; – почистили три […]
26.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу: – ліквідували три аварійні ситуації на мережі водопостачання; – виконали […]
Шановні споживачі! Настав час передачі показників лічильників за лютий 2024 року! Показники будуть прийматись до […]
24-25.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували чотири аварійні ситуації на мережі […]
23.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу: – ліквідували дві аварійні ситуації на мережі водопостачання; – виконали […]
22.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу: – ліквідували аварійну ситуацію на мережі водопостачання; – встановили нову […]