Нова аварія на каналізаційному колекторі по вул.Чорноморській

16 квітня 2021 року на каналізаційному колекторі, який проходить по вул.Чорноморській, від вул.Університетської до Бериславського ...

>>

Своєчасні розрахунки за спожиті послуги – гарантія наявності води у Ваших кранах

На сьогодні херсонці заборгували Водоканалу 82 млн.грн. Прикро, що наявна заборгованість населення унеможливлює своєчасні розрахунки ...

>>

До уваги усіх споживачів МКП Херсонський Водоканал!

Шановні споживачі: мешканці багатоповерхових і приватних будинків, бюджетні установи, організації, юридичні та фізичні особи, підприємці, ОСББ, ЖЕКи та ...

>>

Рециклер Водоканалу відновлює асфальт після ремонту мереж

У перших числах березня 2021 року, на 2 тижні раніше ніж завжди, стартували ремонтні роботи ...

>>

Щорічна дезінфекція водопровідних мереж - 2021!

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період  2021 ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Для правильного нарахування за фактично спожиті послуги з водопостачання (водовідведення) необхідно щомісячно знімати показники водолічильників у останній день розрахункового місяця та надавати Водоканалу у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.

Для легкої, приємної і швидкої передачі показників, пропонуємо скористатись АВТОМАТИЧНИМИ ТА БЕЗКОШТОВНИМИ способами:

1.Внесення показників без реєстрації на сайті Водоканалу
https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

2. Через особистий  кабінет, в якому є можливість реєстрації декілька адрес  на одну електронну скриньку, для цього зайдіть за посиланням: https://water.kherson.ua/login/

3. SMS – повідомлення на номер 0503933960  показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123

4. Використання Viber – Паблік для автоматичного внесення показників: https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

5. За телефоном Контакт-Центру 43-58-58, натиснувши кнопку «1» – автоматична передача показників за телефоном, без з`єднання з оператором.

УВАГА! Для споживачів Водоканалу, які не надавали показники більше року.
6. Месенджер Viber 0503969091 (ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНО ФОТО лічильника для підтвердження) необхідно вказати:

– Особовий рахунок споживача

– ПІБ споживача, адреса (вулиця, будинок, квартира)

– Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

Відповідно до «Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №690 від 05.07.19р. споживач зобов’язаний щомісячно знімати та передавати підприємству покази індивідуальних приладів обліку води та проводити оплату до 20 числа місяця

Що треба знати про лічильники води

Розподільник

  Згідно з вимогами Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” витрати на […]

За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води? Роботи з встановлення приладів обліку води у квартирі […]

Розподільник

Де саме можна придбати лічильник? Споживач купує лічильник у спеціалізованих магазинах. До встановлення допускаються засоби […]

Хто виконує роботи по встановленню лічильника? Для встановлення лічильника потрібно звернутися до спеціалізованої організації. Спеціалізована […]

Розподільник

Для прийняття в експлуатацію водомірного вузла необхідно звернутись до оператора Контакт-центру Водоканалу за  тел. (0552) 43-58-58. […]