У центрах прийому споживачів Водоканалу встановили платіжні термінали самообслуговування EasyPay

Херсонський Водоканал поширив перелік зручностей для своїх споживачів. Відтепер у центрах обслуговування  встановлені інформаційно-платіжні термінали ...

>>

Для ліквідації аварії на колекторі виділено лише 1 600 000 грн з необхідних 5 038 784 грн.

На засіданні виконавчого комітету Херсонської міської ради було ухвалене рішення щодо виділення 1 600 000 грн для ...

>>

Вчасно передавати показники лічильників – вимога чинного законодавства

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

За чий рахунок здійснюється періодична повірка лічильників? З вересня 2017 повірка та ремонт, в т.ч. […]

Розподільник

Що робити у випадку необхідності виконання ремонтних робіт?  Розпломбування та пломбування лічильника по ініціативі абонента […]

Що робити, якщо пломба на водолічильнику зіпсована? Необхідно  звернутись до Контакт-центру Водоканалу, вказавши причину зіпсування […]

Розподільник

Як можна передати показники лічильника? Для легкої, приємної і швидкої передачі показників , пропонуємо скористатись […]

Для чого потрібен особистий кабінет? Зареєструвавшись в особистому кабінеті можна вносити покази лічильників та переглядати […]

Розподільник

Крок 1. Натисніть на кнопку «Зареєструватись» Крок 2. Уважно заповнити поля: Введіть «Прізвище та ім’я»; […]