МКП ХЕРСОНСЬКИЙ

26 сентября 2022 года - информация по состоянию на 16-30.

Коллектив Херсонского Водоканала круглосуточно обеспечивает город водой. Сегодня устранили четыре аварии: две на Жилпоселке, в Антоновке ...

>>

Итоги недели (23.09.2022)

Коллектив Херсонского Водоканала круглосуточно обеспечивает население города услугами водоснабжения и водоотведения. Службой водоснабжения: - ликвидировано 19 аварийных ...

>>

23 сентября 2022 года - информация по состоянию на 16-00.

Коллектив Херсонского Водоканала круглосуточно работает. Все сотрудники ответственно выполняют поставленные задачи. Сегодня ликвидировали 3 аварии: в ...

>>

22 сентября 2022 года - информация по состоянию на 16-15.

Коллектив Херсонского Водоканала круглосуточно - 24/7 - предоставляет населению города услуги. Сегодня устранили 4 аварии: в ...

>>

21 сентября 2022 года - информация по состоянию на 16-45.

 Херсонский Водоканал работает круглосуточно - 24/7. Сегодня ликвидировали четыре аварии на Северном, Таврическом, Стеклотаре и в ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Для правильного нарахування за фактично спожиті послуги з водопостачання (водовідведення) необхідно щомісячно знімати показники водолічильників у останній день розрахункового місяця та надавати Водоканалу у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.

Для легкої, приємної і швидкої передачі показників, пропонуємо скористатись АВТОМАТИЧНИМИ ТА БЕЗКОШТОВНИМИ способами:

1.Внесення показників без реєстрації на сайті Водоканалу
https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

2. Через особистий  кабінет, в якому є можливість реєстрації декілька адрес  на одну електронну скриньку, для цього зайдіть за посиланням: https://water.kherson.ua/login/

3. SMS – повідомлення на номер 0503933960  показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123

4. Використання Viber – Паблік для автоматичного внесення показників: https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

5. За телефоном Контакт-Центру 43-58-58, натиснувши кнопку «1» – автоматична передача показників за телефоном, без з`єднання з оператором.

УВАГА! Для споживачів Водоканалу, які не надавали показники більше року.
6. Месенджер Viber 0503969091 (ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНО ФОТО лічильника для підтвердження) необхідно вказати:

– Особовий рахунок споживача

– ПІБ споживача, адреса (вулиця, будинок, квартира)

– Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

Відповідно до «Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №690 від 05.07.19р. споживач зобов’язаний щомісячно знімати та передавати підприємству покази індивідуальних приладів обліку води та проводити оплату до 20 числа місяця

Шановні споживачі! МКП Херсонський ВОДОКАНАЛ нагадує про час передачі показників за спожиті послуги водопостачання. Показники […]

Розподільник

На виконання Закону України “Про комерційний облік” від 22.06.2017 № 2119-VIII Міністерством регіонального розвитку, будівництва […]

21 липня 2021 року у Водоканалі відбулась запланована зустріч керівництва і фахівців Херсонського Водоканалу та […]

Розподільник

Що треба знати про лічильники води

  Згідно з вимогами Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” витрати на […]

Розподільник

За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води? Роботи з встановлення приладів обліку води у квартирі […]

EnglishRussianUkrainian