Що треба знати про абонентську плату

Чому застосовується плата за абонентське обслуговування і з чого вона складається?  «Абонентська плата – це платіж, ...

>>

Увага! Шановні споживачі! Новини про тариф

Тариф на централізоване водопостачання та водовідведення змінюється згідно з постановою НКРЕКП від 22.12.2021 № 2865 ...

>>

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПУБЛІЧНУ ПРОПОЗИЦІЮ (ОФЕРТУ). Дата публікації - 30.11.2021

ПОВІДОМЛЕННЯПРО ПУБЛІЧНУ ПРОПОЗИЦІЮ (ОФЕРТУ) Міського комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» щодо надання послуг ...

>>

З 01 січня 2022 року - нові тарифи та плата за абонентське обслуговування!

МКП  «ВУВКГ м. Херсона» доводить до відома споживачів, що з 01 січня 2022 року змінюються ...

>>

Питання–відповіді щодо комерційного обліку у багатоквартирних будинках

100% облік комунальних послуг вимагає Держава З 02 серпня 2017 року набрав чинності Закон України “Про комерційний ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Для правильного нарахування за фактично спожиті послуги з водопостачання (водовідведення) необхідно щомісячно знімати показники водолічильників у останній день розрахункового місяця та надавати Водоканалу у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.

Для легкої, приємної і швидкої передачі показників, пропонуємо скористатись АВТОМАТИЧНИМИ ТА БЕЗКОШТОВНИМИ способами:

1.Внесення показників без реєстрації на сайті Водоканалу
https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

2. Через особистий  кабінет, в якому є можливість реєстрації декілька адрес  на одну електронну скриньку, для цього зайдіть за посиланням: https://water.kherson.ua/login/

3. SMS – повідомлення на номер 0503933960  показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123

4. Використання Viber – Паблік для автоматичного внесення показників: https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

5. За телефоном Контакт-Центру 43-58-58, натиснувши кнопку «1» – автоматична передача показників за телефоном, без з`єднання з оператором.

УВАГА! Для споживачів Водоканалу, які не надавали показники більше року.
6. Месенджер Viber 0503969091 (ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНО ФОТО лічильника для підтвердження) необхідно вказати:

– Особовий рахунок споживача

– ПІБ споживача, адреса (вулиця, будинок, квартира)

– Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

Відповідно до «Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №690 від 05.07.19р. споживач зобов’язаний щомісячно знімати та передавати підприємству покази індивідуальних приладів обліку води та проводити оплату до 20 числа місяця

Шановні споживачі! МКП Херсонський ВОДОКАНАЛ нагадує про час передачі показників за спожиті послуги водопостачання. Показники […]

Розподільник

На виконання Закону України “Про комерційний облік” від 22.06.2017 № 2119-VIII Міністерством регіонального розвитку, будівництва […]

21 липня 2021 року у Водоканалі відбулась запланована зустріч керівництва і фахівців Херсонського Водоканалу та […]

Розподільник

Що треба знати про лічильники води

  Згідно з вимогами Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” витрати на […]

Розподільник

За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води? Роботи з встановлення приладів обліку води у квартирі […]