Зміни та розподіл особистого рахунку
Що потрібно зробити для того, аби внести зміни в особистий рахунок (наприклад, зміни у кількості зареєстрованих)?
Що потрібно зробити для переоформлення рахунку?
Необхідно особисто прийти до пункту прийому населення Водоканалу:
З собою необхідно мати оригінал та копію:
– розрахункової книжки;
– паспорта;
– свідоцтва про смерть (за необхідністю).
Коли виникає потреба у розподілі особистого рахунку?
В багатоквартирному секторі особовий рахунок не розподіляється.
В приватному секторі відкриття особового рахунку здійснюється тільки після розподілу земельної ділянки в судовому порядку та виконання проєктної документації на підключення водопровідного вводу. Після цього необхідно особисто прийти до Відділу по роботі з фізичними особами Водоканалу за адресою: пл.ім.Ю. Тутушкіна, 9, каб №11.
З собою необхідно мати оригінал та копію:
– заяви (в електронному вигляді – завантажити на сайті)
– розрахункової книги
– документів на право власності на житло
– рішення суду
– інформаційної довідки про реєестрацію споживачів за даною адресою
– паспорта власника, ідентифікаційного коду власника
– технічну документацію (приватний сектор)
Телефон для запитів: +38(050)811-18-86
Проводиться прийом споживачів:
смт Комишани (вул.Центральна, 81-а, приміщення Комишанської селищної ради, тел. 43-81-60) – перша та третя середа місяця з 10.00 до 16.00. У вказаний час бажаючі можуть здійснити оплату за воду у виїзній касі Водоканалу без комісії.
с. Степанівка (вул.Джона Говарда, 55) – перший та третій вівторок місяця з 13.00 до 15.30.
У зв’язку з реорганізацією селищних рад, через закриття приміщень, МКП «ВУВКГ м. Херсона» призупиняє виїзні прийоми споживачів у смт Антонівка (вул. Будьонного, 48-а, приміщення Антонівської селищної ради).
Додатково інформуємо про призупинення виїзних прийомів у с.Текстильне (вул. 1-а Текстильна, 1, приміщення школи №39) через карантинні заходи у шкільному закладі.