Ми не змогли знайти нічого з того, що ви шукали. Можливо вам допоможе пошук.
Зміни та розподіл особистого рахунку
Що потрібно зробити для того, аби внести зміни в особистий рахунок (наприклад, зміни у кількості зареєстрованих)?
Що потрібно зробити для переоформлення рахунку?
Необхідно особисто прийти до пункту прийому населення Водоканалу:
На сьогодні, у понеділок – п’ятницю працюють пункти обслуговування споживачів:
– вул. Генерала Алмазова, 41-А (з 8-00 до 17-00, обідня перерва з 12-00 до 13-00);
– вул. 49-ої Гвардійської Херсонської дивізії, 18-А (з 8-00 до 16-00 без обідньої перерви);
– вул. Лавреньова, 7 (з 8-00 до 16-00 без обідньої перерви)
Інші пункти обслуговування тимчасово не працюють.
З собою необхідно мати оригінал та копію:
– розрахункової книжки;
– паспорта;
– свідоцтва про смерть (за необхідністю).
Коли виникає потреба у розподілі особистого рахунку?
В багатоквартирному секторі особовий рахунок не розподіляється.
В приватному секторі відкриття особового рахунку здійснюється тільки після розподілу земельної ділянки в судовому порядку та виконання проєктної документації на підключення водопровідного вводу. Після цього необхідно особисто прийти до Відділу по роботі з фізичними особами Водоканалу за адресою: пл.ім.Ю. Тутушкіна, 9, каб №11.
З собою необхідно мати оригінал та копію:
– заяви (в електронному вигляді – завантажити на сайті)
– розрахункової книги
– документів на право власності на житло
– рішення суду
– інформаційної довідки про реєестрацію споживачів за даною адресою
– паспорта власника, ідентифікаційного коду власника
– технічну документацію (приватний сектор)
Телефони для запитів: 095-640-09-07, 050-396-90-91.